Središče za zagovorništvo
in informiranje o pravicah
otrok in mladostnikov

PRIDRUŽI SE

O ZIPOM

 

ČLANICE

 

 AKTIVNOSTI

OGLAS SKOZI OTROKOVE OČI

26.05.2014

V okviru akcije Otrok ni objekt trženja smo 28. februarja 2014 izvedli delavnice Oglaševanje z in za otroke za oglaševalce.

Ugotovili smo, da Slovenski oglaševalski kodeks ustrezno varuje otrokove pravice v oglaševanju.
Kljub temu smo predlagali nekaj dopolnitev, predvsem glede uvedbe enotnega dogovora za sklenitev pogodbenega razmerja med zakonitimi zastopniki otroka, ki nastopa v oglasu in oglaševalcem ter glede otrokovih pravic na področju oglaševanja v digitalnih komunikacijah.

Izdelali smo letak Oglas skozi otrokove oči, s katerim želimo oglaševalcem sporočiti, naj bodo pozorni na to, kako otrok zaznava in razume oglase. Naše sporočilo je, da so oglaševalci sami odgovorni za to, da obzirno in s posebno skrbnostjo pripravljajo oglase, ki nagovarjajo otroke in mladostnike.

Oglas skozi otrokove oči

 
Središče ZIPOM
Zveza prijateljev mladine Slovenije
Dimičeva ulica 9, 1000 Ljubljana

01/ 239 67 18

PRIJAVA NA E-NOVICE

 
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani in štetje števila obiskovalcev. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke.